به نام خدا

تاریخچه زبانکده ملی ایران
   زبانکده ملی ایران با مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش در تابستان 1348 آغاز به کار کرده  است و در حال حاضر نیم قرن افتخار خدمتگزاری به فرزندان ایران زمین را در سرلوحه امور خود قرارداده است.
این سازمان آموزشی مفتخر است که کلیه فراز و نشیب های کاری خود را با استعانت از حضرت باری تعالی و مساعدت همکاران در سطوح مختلف مدیریتی با موفقیت پشت  سر گذاشته و امروز با قامتی استوار اعلام میداریم که این خانواده بزرگ آموزشی، به لطف خدا برندی خوش نام در سطح ملی می باشد که با استقبال بیش از حد انتظار مردم عزیز کشورمان مواجه شده ایم.

پایگاه آموزش مجازی و اهداف آن:
    از آنجاییکه آموزش زبان دوم امری انکار ناپذیر در جامعه جهانی می باشد، ما براین باور هستیم که درحال حاضر فضای مجازی سهم بسزایی در آموزش جهانی ایفا می¬کند.
لذا تصمیم سازمانی بر ایجاد یک فضای آموزش اینترنتی مقرر شده است که کلیه زبان آموزان در سطوح مختلف در ایران و دیگر کشورهای جهان می توانند با عضویت در باشگاه آموزش مجازی ( E-learning ) خدمات آموزشی به روز دریافت کنند و توانمندی های زبانی شان را تقویت کنند.
ما معتقدیم آموزش در هیچ ساعت از شبانه روز و یا روزهای سال تعطیل بردار نیست و کلیه کسانی که فرصت حضور در فضای حقیقی کلاس های آموزشی را ندارند، می توانند با عضویت دراین باشگاه نسبت به دریافت آموزش های لازم با برترین اساتید بنام کشور و بومی( نیتیو) اقدام نمایند.
قابل ذکر است بطور گسترده، امروزه فضای آموزش مجازی جایگزین روش های سنتی و حقیقی شده، چراکه در این سبک آموزش مشکلاتی از قبیل طی  کردن مسافت های طولانی، هزینه های بالای ثبت نام، ترافیک، پرت بیش از حد زمان را نداریم و زبان آموز فقط با داشتن یک دستگاه کامپیوتر، در محیطی آرام و بدون استرس به مباحث درسی خود دراین فضای آموزشی می پردازد.
برخلاف کلاس های حقیقی شما در فضای آموزش مجازی امکان ضبط و مرور مجدد هرکلاس را خواهید داشت که این مقوله به دلیل ایجاد اصل تکرار می تواند یکی از راه های عالی جهت بهینه سازی کیفیت فرایند یادگیری زبان باشد.
                                                                                                                                                                                                                         مدیر عامل
                                                                                                                                                                                                                        قاسم مولایی

















123
Last modified: Monday, 17 June 2019, 1:54 PM