اهمیت یادگیری زبان روسي:

زبان روسی یکی از زبان هایی است که در سال های اخیر علاقمندان بسیار زیادی پیدا کرده است. اغلب کسانی که تمایل دارند به کشور روسیه مهاجرت نمایند و یا قصد سفر به این کشور را دارند، بر حسب نیاز و یا علاقه شخصی به یادگیری زبان روسی گرایش پیدا می کنند. تعداد زیادی از ایرانیان نیز برای تجارت با کشور روسیه و کار در این کشور باید زبان روسی را بیاموزند.
زبان روسی یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد است که از شاخه  اسلاوی زبان های هندو اروپایی می باشد. زبان روسی به عنوان پر گویش ترین زبان در اروپا به حساب می آید. این زبان در حال حاضر به عنوان زبان مادری بیش از  ۱۴۵ میلیون نفر انسان در سراسر جهان شناخته شده است و  ۱۱۰ میلیون نفر هم این زبان را به عنوان زبان دوم خود بکار می برند. در کشورهایی همچون بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، جمهوری خودمختار کریمه به عنوان یکی از زبان های رسمی شناخته می شود و از طرفی در کشورهای مانند اوکراین، گرجستان ، آذربایجان، ازبکستان، اسرائیل و تاجیکستان نیز از زبان روسی برای صحبت کردن استفاده می شود. گسترش و کاربرد بسیار زیادی زبان روسی باعث شده است که این زبان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شود. این زبان با خط سیریلیک نوشته می شود از این رو نوشتن و خواندن، صحبت کردن و شنیدن این زبان به عنوان چهار مهارت اصلی آن باید آموزش داده شود.
زبان شناسان معتقدند که زبان قوی ترین راه ارتباطی میان انسان هاست که می تواند ارتباطات افراد را قوی تر و مستحکم تر نماید. این ارتباط می تواند یک ارتباط شغلی و کاری باشد، ارتباطی دوستانه و خانواگی و یا ارتباطی گذرا با مسافرین یک مسیر باشد. زبان روسی یکی از زبان های رسمی جهان است که در بسیاری از کشورها به عنوان زبان اصلی شناخته می شود. این زبان که هشتمین زبان پر گوینده جهان شناخته می شود بسیار پر کاربرد است و فرد می تواند با یادگیری آن فواید زیادی را بدست آورد.








Last modified: Saturday, 18 April 2020, 3:31 PM